Vanilla Land
sahabat OH sahabat .
Tuesday 22 November 2011 | 11:39 pm | 0 comments


*mase sambutan hari kemerdekaan . semangat patriotik amett gamba !


*mada kau sala posing lha . camera disini bukan dibawah . tunduk malu lha toe . ehem-II ^^


*macm mana bule tersesat gamba nie ? mereka nie semua suda bekawan lame  .


*JYEAHH ! kite FLY ~


*beria mengambil gamba . pape pun korgg memang comel >.0

wewiiit *ad macm amy search ta >.0 HHA . nampak ta semua foto-II yang agak-II menarik diatas . mereka nie kawan aku yang lebih afdal didega sahabat aku . mereka baek , baekk ssangat . sentiasa dega poblem aku . sentiasa ad susa dan senang . even ad yang da pindah sekolah pun kite orgg rajin contact . ad diantara deaa orgg yang aku kenal sejak azali lagi . act *miera , atien , beda , mada , epa dan ad juga yang aku mula kenal sejak naek sekolah menengah , act *didie , ecah , amy , iza , qiela , caca , wany , diela . uiishhh , ramai lha . atoto , famous tok buda-II nie aku sebut nama deaa orgg dekat belog nie ^^ na tanye nie , apa maksud kawan / sahabat bagi diri korgg ? kite selalu dega pekataan nie “kawan time senang muda dicari , kawan time susa sangat susa untuk dicari’’ betul ka ayat slogan toe ? jangan lha begitu ta baik , kite bekawan bia lha iklas . time senang dan susa sama-II . sahabat yang baik akan sentiasa mendorong sahabatnya menuju kebaikan . sentiasa mendengar segala masalah yang dihadapinya bukan buad bodo sambil membuat muka sedemikian -..- time sahabatnya ingin meluahkan sesuatu . kalau korgg nampak muka kawan korgg yang agak anoying macm toe . apa lagi ! sediakn sesuatu benda untuk dilemparkan dimukanya . macm-II gelagat manusia kite bule lihat didunia nie begitu juga dengan gelagat sahabat-II kite . pendapat aku tentang sahabat aku , mereka memang terbaek . always make me happy , daripada aku sedih terus ketawa besar melihat telatah deaa orgg :D lagi-II time dega buda nie *atien, beda , mada , qiela , caca* bercerita  tentang sesuatu pekara , memang real . lawak pun ad . dengan penuh semangat yang teguh deaa orgg bercerita . terbaekk ^^

             Awak semua memang sahabat / kawan yang paling bestt didunia lha . jaga drie cuti sekolah nie . 
mmuachh :*
kbyeeee ^^

Older Post | Newer Post

Hello world! I'm EIRA who is the owner of this blog :) Thanks for coming into my blog. Hope you enjoy okay? Do read do follow and InsyaAllah I'll follow back dear ^^
 BabyComel


Entries
About
Link
Kpopers



Template By Asna
Background and Header by Nurul Atiqah
And The Frebiess By Ienaz