Vanilla Land
suda 1 years lha awak ^^
Tuesday 22 November 2011 | 10:56 pm | 0 comments

*muka yang agak beria mengambil gamba.

*mat bunga sedang bermain petik-II bunga ditepi kolam .


*you jump i jump ! amboii syok sakan . belum abis SPM cik abgg semua .

HELLO DUNIA . kenal buda dekat atas nie ? opcoss ad yang kenal dan ad yang tida kenal right . deaa nie  capital ‘A’ aku . today ulangtahun aku dengan capital ‘A’ . nama capital ‘A’ yang penuh sebenarnya ialah muhammad akmal bin shamsudin ^^ genap hubungan kite orgg selama setahun . ta sangka aku  , HIKHOK # mulanya aku ta pena kenal deaa . even da couple nan deaa pun , aku ta pena kenall buda yang mane satu aku couple . ad sedikit kesengalan yang terselah disitu >< first day naek sekolah deaa ajak aku balik saing , dekat situ baru aku tao deaa pakwe aku . NOT BAD oragnya*ensem* . kite orgg ta sambut ape-II pun ulangtahun nie , sebab capital ‘A’ SPM . aku tana kacau deaa . dapat jumpe sekajap tdie pun oke lha walaupun ta dpat berborak panjang  . aku ta minta ape-II pun just arap hubungan aku dengan capital ‘A’ kekal . kite sambut bulan 12 time hang jeaa lha ya gepeng . deaa nie nakal sikit , geram pula aku dekat deaa kadg kadg . tapi aku gembira dengan deaa , deaa nie bofie aku dan dalm mase yang sama bule jadi kawan aku juga . deaa banyak bagi nasihat dekat aku , jaga aku dengan baik ><  tiap kali jumpa ad jeaa kerenah deaa . kite orgg suka maen gusti-II *bukn gusti yang dasyat toe . act maen tumbuk degn penuh lemah lembut  , pukul manja-II , tendang sengaja-II . deaa nie suke belawan cakp dengan aku , perangai pun macm kanak-II ribena , manja*gedikbetul*. tahun depan da tida dapat jumpa deaa disekolah :3 rindu na maen gusti-II nan deaa . aku da ta bule na jaga deaa seperti bice dekat sekolah . jumpa pun mesti  jarang , text pun mesti deaa bzy , coll mesti deaa ta angkat :B risaunya >< aku takut deaa lupakan aku . laki kan , kalo awek tate nampak perempuan laen yang agak-II wewiiit . mula lha miang deaa dtgg . betul ta ? siapa setuju angkat kaki . JYEAAH ! yang ad awek cakapnya ta ade , SINGLE MINGGLE . yang tate awek lagi lha triple kali ganda single deaa toe . opps time up ! oke lha . next time aku post cite yang menarik didega lagi . 

                          To akmal : sorry buad sala selama nie . kite 0-0 ya . iloveyouGEPENG 




kbyeee ~

Older Post | Newer Post

Hello world! I'm EIRA who is the owner of this blog :) Thanks for coming into my blog. Hope you enjoy okay? Do read do follow and InsyaAllah I'll follow back dear ^^
 BabyComel


Entries
About
Link
Kpopers



Template By Asna
Background and Header by Nurul Atiqah
And The Frebiess By Ienaz