Vanilla Land
bulan baru
Friday 2 December 2011 | 11:09 am | 0 comments

 HELLO DISEMBER , please be nice with me before i meet the januari *lambat wish . ouchh , lama aku tida mengupdate blogg niee . kalau ta tiap-II arie aku na post sampai korgg pun naik jenuhh tengok muka aku yang asyik update jeaa ken . acane korgg semua yang cun-II and kacak-II nie , ad sehat tida ? ^lagi tadi buad ignore jeaa tana tanye sehat ka tida , bebel jeaa tao aku nie .  aku ad poblem siket lha nan bofie toe yang tate mood na online muka buka or blogg . biase lha setiap perhubungan mesti ad petenglikahan right \-.-/ hope bulan disember nie hubungan kite orgg seperti sedia kala balik . tiap-II arie aku tnggu text deaa macm bice nan harapan tana gado lagi tapi satu apa pun tate . penat aku menunggu vs tercari-cari deaa like macm nie   tapi apa yang aku dapat . opps aku lupa ! deaa SPM right ? tapi bukan setiap hari awak ad exam kan sayg . hang suda lupa sama saia ka ? puas cek nungu hang na .

    Ouchh chak ! tadi tengah jaln-II dengan mata dibesarkan dengan harapan mencari kedai burger yang telah dibuka . actually tdie aku terperasan dri jauh seorang mamat nie . deaa duduk di bahagian tembok ruma membenya dengan gaya yang agak-II macho*kononya* berpakaian baju sekolah , dalm hati mula berkata ‘macm penah nmpak jeaa mamat nie’ sekali tengok betul-II . walah , that my boi . GILA COOL *pengaruh boboi boi sekejap . cepat-II aku toleh tempat laen  , malu tapi mahu dekat deaa  . macm mana lha mamat nie bule sesat dekat sini . segan ta terkata , rindu jelas terasa^^ ayat ape aku guna nie >< gado-II tertoleh muka deaa terasa rindu pula lama ta nampak . maklum lha lama ta jumpe time cuti nie . kalau time sekola hari-II aku nmpak lengang lengok badan gepeng deaa toe berjalan kehulur kehilir , kesana kemari . naik juling mata aku tengok , tapi dalam hati berbunga-II . HIKHOK :3 tapi sekrgg nie deaa da lain lha asyik na mara aku jeaa . why b ? tate mood pun na mara , deaa engat aku nie tempat lepaskan kemarahan deaa ka . tape-II aku akan berdiam diri macm nie dan terus menerus tunggu deaa Wish you were here muhammad akmal bin shamsudin .

atoto ad comel ta monyet di atas nie  ^^
mmmuachh :* to my boi .
kbai . FLY ~





    

  


Older Post | Newer Post

Hello world! I'm EIRA who is the owner of this blog :) Thanks for coming into my blog. Hope you enjoy okay? Do read do follow and InsyaAllah I'll follow back dear ^^
 BabyComel


Entries
About
Link
Kpopers



Template By Asna
Background and Header by Nurul Atiqah
And The Frebiess By Ienaz