Vanilla Land
family day .
Tuesday 13 December 2011 | 4:49 pm | 0 comments
Hello-II warga belog yang setia . HHU ~ lama aku tida mengupdate new post kan so korgg yang buka blog aku nie naik busan degn cite yang same jeaa . maaf lha ^^ aku na story nie pada 9-12/12/2011 kite orgg telah buat ismail family day di genting highlands . wahh c: syok tao act family aku da banyak kali pegi sane tapi kali nie laen siket sebab nie pegi beramai-II degn sedara-mara , pakcik makcik . kite orgg meginap di apartment mewah kayangan . first sampai kite orgg rehat an drie dulu , makn and sebagainya . lepas toe kite orgg semua bersiap sedia untuk membeli gelang bagi memasuki theme park . harga gelang toe bagi yang dewasa na main all park berharga RM92 maksudnya korgg bule main semua permainan indoor and outdoor yang disediakn degn memakai gelang toe jeaa . bagi yang beli gelang untuk permainan indoor mean korgg bule maen kawasan indoor jeaa , outdoor tida dibenarkan and begitu juga degn outdoor . all park mean indoor and outdoor dibenarkan bermain . dekat theme park semua permainan yang mencabar kalau main bagai na tertangal jantung nie ^^ atoto nie semua atas hasutan abgg sedara aku yang mengedik bagai . sebelah malm pula kite orgg siap sedia untuk permainan indoor buts mase kite orgg na pegi ujan and kabus yang agak tebal serta sejuk yang teramat so tida jadi lha pkcik makcik , aya mama saia pegi tapi atas kenakalan kami berlima yang sangup meredah liku-II toe semua , kami pun pegi . lepas penat berjaln . kite orgg beratur untuk tengok wayang 4D . tunggu punye tunngu now turn kite orgg tengok wayang toe . ehem-II sila pakai cermin mata , pasang tali pingang ditempat duduk , duduk diam-II , ngadap skrin putih besar dihadapan toe . walah ! syok habis tengok wayang 4D toe , terasa kite ad sekali dlam cite toe :3 stiap pergerakan dlam cite toe act terjun , angin , lompat kite akan rasa sebab toe kena pakai tali pingang dekat site wayang kite duduk toe kerana tempat duduk kite akan ikot bergerak sama mengikott cerita toe . penat story now korgg tengok gamba pula . maaf gamba aku tida banyak sebab aku yang tukang snap pitcanya ta abis-II .
berupa begini gelang aku ^^

abgg sedara yang selalu menghasut dan mendengki aku .

FLYING COSTER yang membuatkan jantung aku na tercabutt .

Ad kelaka ta gamba nie semua . gamba kurgg jelas disebabkan kabus yang agak tebal hingga menusuk tulang aku untuk mensnap gamba degn mengigil gigil . na tengok lebih lagi sile pegi di bahagian facebook . nie lha family day aku pada tahun nie , tahun depan tatao dekat mane pula tapi dega cite na ke Pahang or langkawi pula , aku pun tatao . i follow jeaa ^^

Older Post | Newer Post

Hello world! I'm EIRA who is the owner of this blog :) Thanks for coming into my blog. Hope you enjoy okay? Do read do follow and InsyaAllah I'll follow back dear ^^
 BabyComel


Entries
About
Link
Kpopers



Template By Asna
Background and Header by Nurul Atiqah
And The Frebiess By Ienaz