Vanilla Land
my super HERO and HEROIN .
Thursday 15 December 2011 | 3:21 pm | 0 comments
awak ! awak kenal saia ta ? ala saia nie tida lha secantek mane hanya sekadar cute jeaa ^perasan :3 ulser mulut aku dekat seminggu ta baik-II makin besa pula toe . kalau na makn terpaksa jerit sambil makn sebab pedih . terasa bibir nie juih + tebal pula sebab ulser nie . arie nie aku na story pasal tittle dekat atas toe . maklum lha kemaruk na update blog yang sakai nie -..- mama dan ayah aku merupakan stronger yang paling power dan terpenting bagi drie aku yang lemah nie . tate deaa orgg maka tida ad lha aku kan ? nama ayah aku maridan bin samad dan nama mama aku zuraidah binti ismail . aku banga gile jadi anak maridan nie even dekat sekola cikgu kelas aku selalu salah sebut nama aya aku act muridan and moridan , aku tida akan nyahut pun sampai cikgu aku akp

  sir ganesh : shera come lha . saia pangil nama awak nie . ishh buda nie .
     me : sir pangil saia ka ? tapi itu bukan nama aya saia lha sir , sir salah sebut so saia ta akan nyahut .
  sir ganesh : yela . ouhh silap ya , sorry-II .

so sesiapa yang sebut nama ayah aku salah , aku tida akan nyahut ya . maaff --- lagi satu aku ta suke orgg ejek or maen nama mak bapak , cukup membuadkan darah aku naik untuk aku dushh buda toe bertubi tubi ^^dasyat ta aku . HHA . aku bersyukur sebab mempunyai mama dan ayah yang cukup sporting bagi drie aku . lagi sporting masa shoping ^^ na minta ape semua dapat , minta jeaa ayah yang bayar :D ikott ayah aku pegi shoping lagi syok sebab ayah aku nie akan pergi drie satu kedai ke satu kedai tao , penat kalau sape yang tida bise (: mama aku nie tida berkerja sebab ayah aku tida bagi , takott kalau dua-II kerja anak entah kemana . maklum lha remaja sekarang perlu lebih diawasi kan . even aya aku bzy kerja tapi ayah aku tida pernah leka degn tanggungjawab deaa sebagai ketua keluarga . ayah aku suke pangil anak deaa SAYANG ta kire laki or perempuan . wahh \^-^/  kite orgg nie manja degn family , ta kire mama or ayah even ic aku yang da tua bangka nie pun mama aku yang pegang tao . lagi satu , mama aku nie jenis orgg yang terlalu risaukan anaknya , ta kire laki ka perempuan . kakak aku yang sambung belaja toe pun mama ayah aku rajin coll and text tanye da makn ka belum , oke ta , cukup duet ta . abag aku pun kalau duduk rumah sorgg-II time kite orgg balik kmpung . mama aku akan risau sampai ayah aku bagi duet belanja untuk makn padahal abgg aku toe da keja , ad duett sendiri tapi still risau juga . ayah aku akp selagi ta kawen selagi toe kami semua nie dibawah tanggungjawab deaa untuk . walah , ad betull juga 0.< mama aku nie sentiasa jadi kawan aku tao dekat ruma . na tao macm mane . ehem , mama aku nie suke beno ngutuk aku kalau aku belum mandi , buad sala siket and aku pun suke beno lha kacau mama aku . aku selalu sebut perkataan nie dekat mama aku ‘over betul cik zurai nie’ and kalo ayah aku pula ‘berapa bulan’ *sebab perut ayah aku buncit* HHO ~ syok tao layan kepala mama degn ayah aku nie . lagi-II kalau mama aku tegah pike bargg ape deaa na shopingg , pehh memang over . pening kalau layan . tapi aku suke . sebab aku tengok ta semua orgg rapat degan family deaa kan , act rapat nan mama jeaa ayah belum tentu kan and ad sesetengah family yang mak ayah deaa garang ta bule bawa bergurau . mama ayah aku stronger terpenting aku , deaa orgg yang selalu jaga aku drie kecik sampai besa , jaga kesihatan aku , makn minum aku . aku na ucapp tengss banyak-II , lagi-II dekat ayah aku yang kerja berhempas pulas untuk membesarkan kite orgg and bagi ape yang tebaek untuk kite orgg :0 satu hari nati turn aku pula untuk menjaga mama ayah aku sebaek mungkin seperti mane deaa menjaga aku bagai menatang susu minyak yang penuh <-- jangan kalau kau da besa lupa diri suda lha . 

Older Post | Newer Post

Hello world! I'm EIRA who is the owner of this blog :) Thanks for coming into my blog. Hope you enjoy okay? Do read do follow and InsyaAllah I'll follow back dear ^^
 BabyComel


Entries
About
Link
Kpopers



Template By Asna
Background and Header by Nurul Atiqah
And The Frebiess By Ienaz