Vanilla Land
HAPPY NEW YEAR :D
Sunday 1 January 2012 | 2:50 pm | 0 comments
huhaii everbody . 3 2 1 standby . preiiiiit kebabomm ! ‘SELAMAT TAHUN BARU’ meriah gila malm tadi di seluruh negara , negeri , daerah dan dot dot dot menyambut tahun baru nie . selamat tingal 2011 and welcome 2012 . tahun baru , permulaan baru bagi semuanya :3 segala pahit manis 2011 kini hanya tingal kenangan . syukur kita masih diberikan kesempatan menikmati kehidupan akhir zaman nie , bagi yang telah pergi kita hanya mampu mendoakan mereka . to arwah muhammad hanif bin supahat , aku tida akan lupakan kau sekali pun :( ad masa aku jenguk kau ya . aku rindu kau pangil nama aku and teman aku :’( aku akan tetap jadi kawan kau waalupun kau telah pergi tingalkan kite orgg semua dekat sini . mari kite sama-II sedekahkan alfatihah untuk mereka yang telah pergi . alfatihah . . . 




rindu mase nie .

semoga rohnya ditempatkan orgg yang beriman , amin . kita yang masih hidup nie mesti meneruskan kehidupan kita seperti biasa . 2012 suda menjelma so standby tok menempuh segala liku-II kehidupan yang bakal menjelma sepanjang 2012 nie . wah , da besa rupanya aku nie . ouh yes ! genap umor aku 17 aku na minta lesen kereta . aku berangan angan na ad lesen kereta lepas toe vrumm-II bawak kereta sana sini degn family , kawan or pakwe ~ maybe :B oleh sebab terlalu taksub sangat na ad lesen kereta sampai terbawak dalm mimpi aku punye angan-II nie, syok tao . wuhuuu ^^\/* peace . aku pun mesti get ready dari segi yang laen juga sebab tahun nie aku merupakan SPM CANDIDATES , walaupun lama lagi aku kena get ready dulu . mana ta nya spm lama lagi mama ayah aku da beria akp

ayah : tahun nie SPM try dapat keputusan terbaek . nati ayah masukkan dekat UTM skudai kalo keputusan oke .
mama : masuk poli pun oke juga . ad kemahiran macm membe along toe :P

beria betul na suruh aku sambung belaja sedangkan SPM pun aku belum lepas lagi . walahh :] aku akan cuba capaikan nie semua dan angan-II aku toe ^^ aku harap juga hubungan aku degn capital A always oke . tahun baru nie korgg macm mana ? apa azam korgg tahun baru nie or angan-II ta suda macm aku nie :D pape pun azam korgg , hope tahun nie korgg dapat capai semua azam yang korgg impikan degn terbaik (Y) sesi persekolahan da mula nie , tingal bape hari jeaa lagi . da prepare semua bargg sekolah belum ? aku setakat nie barg sekolah semuanya suda beli , kalo minta lebih-II bankrup pula family aku nati .selamat tahun baru dan ayuh kembali ke sekolah , ayuh *semangat beria na sekolah . JYEAHH :B



Older Post | Newer Post

Hello world! I'm EIRA who is the owner of this blog :) Thanks for coming into my blog. Hope you enjoy okay? Do read do follow and InsyaAllah I'll follow back dear ^^
 BabyComel


Entries
About
Link
Kpopers



Template By Asna
Background and Header by Nurul Atiqah
And The Frebiess By Ienaz