Vanilla Land
musim persekolahan .
Wednesday 4 January 2012 | 9:18 pm | 0 comments

cewah-II hari first day scola . semua muka pegi scola senyum lebar sampai ke telinga jeaa :3 acane best ta first day scola nie ? mesti banyak gosip-II yang korgg cite bile meet kawn-II korgg yang agak lama ta jumpa . etc macm aku nan buda nie pagi tdie ^^ da lama ta bagun pagi , nie kena bagun pagi pula . aduhh , mama aku kejut banyak kali . susa betul mina nie na bagun pagi . aishhh B) aku dtgg scola tengok semua orgg muka ceria , happy go lucky jeaa an . walaupun da masuk form5 taun nie tapi aku still rasa macm buda form4 *perasan . maklum lha aku nie makin tua ==' first day scola jeaa cikgu da bagi kerja scola hingga ta terkata , hanya mampu merungut jeaa . ingatkan permulaan scola nie na relexkan diri dulu , na naekkan semula aura sekolah yang da lama tingalkan nie ^macm da berkurun jeaa aku ta scola >.< nasib baek lha ape yang cikgu ajar hari nie otak aku cepatt jeaa loading tok terima maklum lha kalo ta sepatah ape pun ta pahm . agak-II mata aku fokus tepat jeaa dekat papan itam toe sampai naek julingg untuk pahamkan apa yang cikgu cuba tok sampaikan . first day scola hari nie aku asyik tengok jam jeaa bila lha na balik , tapi bila jumpe buda-II nie semua best pula . semangat tahun nie na SPM ^^\/*peace .

Older Post | Newer Post

Hello world! I'm EIRA who is the owner of this blog :) Thanks for coming into my blog. Hope you enjoy okay? Do read do follow and InsyaAllah I'll follow back dear ^^
 BabyComel


Entries
About
Link
Kpopers



Template By Asna
Background and Header by Nurul Atiqah
And The Frebiess By Ienaz