Vanilla Land
pengalaman .
Tuesday 3 January 2012 | 10:59 pm | 0 comments

student-II semua da ready belum esok na sekolah nie . kalo aku still duduk asrama mybe pagi tadi aku da balik :3 almaklum lha dulu aku nie duduk asrama , best juga tao duduk asrama nie . etc kite bule berdikari macm aku *perasan :P first time memgg ta bape pandai na berdikari nie , da lame oke lha . dekat sane aku belaja kehidupan berdikari yang selama nie aku hanya tao duduk berkepit dekat bawah ketiak mama dan ayah aku yang masam toe jeaa :D aku na cerita pengalaman aku duduk asrama nie . jakun betul aku nie^^\/* first time sampai sane jantung laju gila mase toe . maklum lha buda baru kate kan ^^ da lame toe terus oke . sekolahnya agak besa semua kemudahan ad . etc gym , bilik muzik , bilik sains deaa banyak lha . aku dekat sane duduk dekat kelas 4 sains 2 B) dekat sekolah sini amett PA dekat sane aliran SN TULEN . gila cool , first time toe na kuatkan otak vs mental semua nie lha . mane ta nye subjek yang kite amett dekat sekolah lame laen . aku suka belaja sn sebab deaa ad experiment . time experiment aku paling suke , kalo suruh bedah binatng aku cabutt dulu ~ suke suki kehidupan kite orgg dikongsi bersama . campak enset dekat luar tingkap time spot check pun sama-II . dekat sane aku 24jam berkepit degn makcik rafidah nie . dari bagun tido , mandi , ke sekolah , makn semua degn deaa ^^\/ yoo ! 

cantekkan makcik bedah nie
Mase dekat sane buda kelas aku semua buda baru . so kelas kite orgg selalu menjadi tumpuan buda-II yang da lame lha dekat sekolah toe . baju sekolah kite orgg nie laen siket tao . hari isnin , selasa and khamis kena pakai baju warna pink . hari rabu baju kadet . hari jumaat pula warna purple , yang laki hari jumaat kena pakai baju melayu . pengalaman aku first time duduk asrama memg best . jadual kite orgg sepanjang hari padat cuma hari sabtu jeaa relex . mane ta nya hari laen sekolah . sekolah toe satu sesi jeaa dari pukul 7.30 sampai 2.30 so sepanjang toe kite orgg dekat sekolah belaja jeaa balik sekolah pula ad kelas tambahan , kadg-II satu hari toe ta sempat na rehat tau . hari sabtu aku paling suke sebab itu lha time tokk kite orgg rehat secukupnya , bagun lambat sampai pukul 12 . sekargg semuanya tingal kenangan . kadgg-II aku tergelak sendiri bila ingat pertama kali duduk asrama ramai yang nagis rindukan mak ayah deaa orgg . HHA lawak :v aku pun same jeaa . aku rindu na dega siren yang cukup sedap bila didega yang bule membuatkan gegedang telinga pecah bila waktu pagi , rindu buda dorm yang kecoh time malm sampai kena marah degn warden . HHA , watlek :3 sekargg dekat mane pun aku sekolah , aku kena get ready juga sebab tempat mane-II pun sama kan . walaupun aku da pindah sekolah aku still contact membe-II aku nie semua lagi . korgg yang laen mesti penah rasa kehidupan duduk dekat asrama nie kan ? acane , best or ta best ? itu semua pengalaman yang kite penah lalui atau mungkin satu hari nati kite akan melaluinya . 

Older Post | Newer Post

Hello world! I'm EIRA who is the owner of this blog :) Thanks for coming into my blog. Hope you enjoy okay? Do read do follow and InsyaAllah I'll follow back dear ^^
 BabyComel


Entries
About
Link
Kpopers



Template By Asna
Background and Header by Nurul Atiqah
And The Frebiess By Ienaz